شرایط خدمات
آرامش و اطمینان در خرید
سمازون همواره تلاش کرده است تا فضایی آرام و مطمئن برای خرید ایجاد کند. از انتخاب محصولات باکیفیت گرفته تا طراحی تجربه کاربری حرفهای، همه چیز در راستای راحتی و رضایت و اعتماد برای مشتریان بوده است.
سیاست بازگشت
کاربر گرامی ، هدف اصلی ما در سمازون، ارائه بهترین کیفیت و قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن در شرایط مطلوب میباشد. گاهی اوقات ممکن است کالایی که دریافت میکنید، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی، ظاهری و مغایرت کالا باشد. بنابراین ما این امکان را فراهم کردهایم تا بتوانید از زمان دریافت کالا تا 72ساعت پس از تحویل بررسی نموده و درصورت نیاز آن را مرجوع نمایید. لطفا جهت بازگشت کالا حتما موارد زیر را درنظر داشته باشید:
1.
از زمان دریافت تا 72 ساعت نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید.
2.
هنگام دریافت مرسوله از مامور پست بازگشایی جعبه بسته بندی الزاما در حضور مامور پست انجام شود فیزیک کالا و بسته بندی بصورت کامل چک شود و درصورت هرگونه تغییر حالت و آسیب به بسته بندی وکسری از تحویل کالا جدا خودداری نمایید.
3.
همچنین توجه داشته باشید که در صورت مخدوش بودن برچسب نارنجی رنگ پلمپ روی بسته بندی و مشکوک به باز شدن بسته از دریافت مرسوله خودداری نمایید.
4.
دقت کنید قبل از اقدام به مرجوعی کالا با همکاران ما در قسمت پشتیبانی تماس حاصل نمایید و عکس و فیلم های مربوطه را ارسال نمایید و از موجوع کردن بدون هماهنگی با همکاران پشتیبانی جدا خودداری نمایید.
5.
جهت ارسال کالا، حتما آن را در جعبه یا کارتن اصلی به دقت بستهبندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بستهبندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند.
6.
بسته مرجوعی پس از تحویل به شرکت ،توسط کارشناسان بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد.
7.
در صورت انصراف از خرید یا ثبت سفارش اشتباهی کالا (اعم از مدل ،برند و ...) به هر دلیل توسط مشتری در صورت صحت و سلامت کالای مورد نظر هزینه آن عودت داده نمیشود.
8.
درصورت ارسال اشتباهی کالا توسط سمازون تمام هزینه های جانبی بر عهده شرکت میباشد.